Thursday, June 21, 2012

Hantaran Kahwin



Assalamualaikum...

Hai readers,huishhhh jeles bebenor bila blogwalking hari-hari diorang update blog..arghhhh saya sangat tertekan...huhuhu....macamana diorang boleh update blog hari2..bukan sekadar cikai nyer tuisan hokey...semua ada input,semua ada ilmu...really2 jeles uollssss....

Hokey...entri kali nak tunjuk lah kat uolllsss kepakaran saya..(eventhought takdelah pakar mana pun...=)

this is another DIY stuff yang saya suka sangat nak buat..Adik ipar tempah hantaran untuk adik lelakinya yang nak kawen..the theme is red kinda maroon..=)

takdelah pro sangat tapi bolehlahhhh...

(Bye the way saya ada khidmat sewa dulang hantaran.sapa2 yang nak sewa tu bolehlah call saya atau email saya ye...)
10 dulang = RM 60
Deposit RM 60
total semua RM 120
bila pulang semula dulang kita pulangkan deposit..
=0 senang kan??

dulang tu dah siap jurai2 kaler silver ,so matching dengan semua kaler yang uollsss nak buat..)

sempat iklan lagi...heheheehe

Enjoy The Pic  :



Hantaran Mas Kahwin
Buah-buahan..Temptedkan??
Bunga Rampai.

Telekung.
Candies.
Cuppies.
Sireh Junjung.



Ini je untuk santapan mata uollsss...sori jika gambar kurang memuaskan..almaklum..DSLR belum tercapai dek akal ku....

interested??!!!=)



No comments:

Post a Comment

yang manis yang hensem berkata-kata